Number one.

Heej allihopa!
Aah, det här är ju mitt första inlägg så jag tänkte väl att jag skulle berätta lite om mig själv.
Jag heter då Therese Bladh och jag bor i Vasastan i Stockholm.
På min fritid tränar jag simning och jag joggar också några gånger i veckan vilket betyder att jag har en snygg kropp som ni säkert förstår. Jag har ett gott självförtroende och är väligt social och framåt.
Det var lite om mig.
Hoppas ni alla har haft en bra dag och att jag får lite fler läsare snart.
Kommentera kommentera kommentera!

PUSSY
tessiw <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Ska försöka hänga med så gott jag kan :)

kramis

2009-07-06 @ 23:42:04
URL: http://elinanessles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0